Cinta Hati Saya

Monday 6 June 2011

dan kenangan itu saya yang punya!

mood : teringat kenangan roomate kat kolej :(

                                my sweet roomate : *bibah & kelly*

persamaan : layan movie sampai tak tido.(hahaha...dasat~)
                       dua'' kne prank dgn katak mainan aku..HAHA..
perbezaan  : sleng/loghat...*banyak lg*

                                                * bibah a.k.a menteri kesihatan b10.t3*

asalnye terengganu..(ganu kite)...
mula2 masuk ingat budak sosial..muke gangster je..AHAHA...
las2 tubik ganu..layan la pastu..sampai skang dah fluent ganu beb!
rupenye..ex skola agama..wahhh.. peluang! Alhamdulillah dapat serumet dgn die..
xbanyak songeh. xbanyak merungut. tapi banyak susa nak makan ubat. banyak makan sampai saye pn join skali....biboh boboh..
part bes : skodeng orang dating kat kafe admin..hakhak..
aktif : facebooking,zombie,badminton(jarang pulak men) n TIDOOOOOOOO...jangan kacau time tido. kalo tak memang rase mcm nk letak bom...HAHA
kenangan paling bes : jd badminton sportmate,.makan same..share2 junkfood..celebrate birthday.
tapi..paling kesian waktu aku n kelly terkurung kat lua sebabkan die tido kat dlm..setengah jam kami bersame mkanan yg bru beli..die tido xsedar2..psg lak lagu jahat..satu aras kecoh kot2 la die pengsan ke ape ke kat dlm...dengan muke poyo2 ngantuk n tak bersalah..die bukak pintu..ahahaha..

tapi,time balik hari tu...tak sempat nak cakap depan (malu ) : BIBAH,aku sayang ke mung!!! nak makan sama lagi.. hope nanti dapat mkn sama lagi eh..! awak memang rumet yg best.

p/s : jam awak kasi saya letak dalam bilik! suke. <3


                       *kelly a.k.a menteri pelajaran b10.t3*

asalnye pahang...orang pekan tapi xdek sleng pahang..
mula mula aku masuk bilik tuh..aku nampak si kelly ni sedang bermesej sambil senyum2 angau...haha..mcm mesej pakwe..then tau2 single meh . haha. tak leh bla muke hepi bermesej..buat org konfius..Kelly,kelly~~
part paling bes : kenakalan aku dgn bibah dalam berloghat terengganu buatkan si kelly berkerut nak paham..dan kadang slalu test kelly..
kami test la die dgn pelbagai macam perkataan trengganu,.yang die tahu tak semue..tu pon sbb bgtau..
sebabkan asek dgr aku dgn bibah speaking terengganu, ade la sesekali terpengaruh.. cntohnye... aku pon jd 'aku pong'...then,ape lg..kami gelak la..haha.
aktif : study..buat tutor..tgk movie smpai tak tido..adess..
kenangan paling bes : same2 plan sambut birthday bibah..n kelly+bibah jugak belikan kek birthday aku setelah lme gile xcelebrate..thanks guys! time tuh aku hepi sgt2..tringat zmn kecik2 dlu. HAHA.. tapi tak sampai hatinye sebab dlm bilik tu birthday kelly je xcelebrate sbb tau lewat..ermm. =='' rase bersalah siket..

APA APA PUN, kelly thanks sangat2 sebab ko banyak ajar aku study nak2 subjek kimia sampai tak sangke result sem 1 tuh..alhamdulillah..ko pon tolong aku angkat barang time last day kat kolej...thanks! kimia ingatkan aku kat ko.. :D


HUWAAAAAAAAAA......rindu sangat lah! rase nak putar balik waktu. nak extend lame2 dengan korang...nak makan hari2 dengan korang. nak pi surau same2 lagi. belajar same2. harap 1 mase dapat jumpe lagi...


KPD BIBAH N KELLY : thanks byk bg sokongann nasihat. doakan aku kat u nnti eh??!       btw,ape2 pesanan aku ingatlah sama ada dalam hidup atau matiku.. kerana dirimu begitu berharga!




p/s : bukan niat nak promote or wuteva(saya da mintak kebenaran mereka lgpun)..cume saye sayangkan mereka. tiada lukisan kanvas yang bole lakarkan kenangan bersama . cume sekadar sejarah kenangan yang terpaku di dinding ingatan <3 insyaAllah..

No comments:

Post a Comment