Cinta Hati Saya

Tuesday 31 May 2011

taktahulah..

taktahulah dari mane nak mule.....
 syiok sangat ke berblogging ni eh?? err..
actually aku dh try 2 kali . yang dulu tuh lupe password lah pulak.
mane taknye. password sume font je. xdek numerical lansung..ADESS..
mmg la lupe..
yang first tuh kebongekan terserlah bile aku susa susa buat yahoo account macam network lain lain tu..
then pi kat blogger rupenye nk google account. bongok kan di situ?? biasela..
tak penah wat blog..tau bace yg orang je..HIKHIKHIK..

 faktor untuk buat blog :
1. lepasan matrikulasi,aku holiday 5 bulan ooo..xtau nak wat bende..
2. my twin suruh. then i try la..  si cantik,saye penuhi permintaan anda. as long as u happy sayang! :)
3. kebosanan melanda..asek bace blog orang je. bile nk buat yang sendiri..ish3..


 tapi kan....
sebenarnye aku tak reti buat blog. sbb tuh aku tak buat dulu2 kala..mcm susa je...ni pn try2 je :D

2 comments:

  1. thumbs up! ure awesome baby! <3 aja promote dkt kgkwn jap. ;p hihi. >.<

    ReplyDelete
  2. hehehee....whoahh. ekspress.. tp aja pnye ade link byk kat tepi2..mija xreti. tatau ;p

    ReplyDelete